Діючі правила

01 серпня 2017

Шановні клієнти!

В компанії ВАЙБІПОСТ ДЕЛІВЕРІ діють наступні правила надання послуг для клієнтів.

1. Кур’єрська служба ТОВ «ВАЙБІПОСТ ДЕЛІВЕРІ КОМПАНІ» працює згідно заповнення бланків КУР’ЄРСЬКОЇ НАКЛАДНОЇ (де вказується основна інформація про ВІДПРАВНИКА та ОТРИМУВАЧА, а також найменування змісту відправлення, вартість доставки та інформація про накладений платіж), надаючи в замовленому обсязі кур’єрські послуги, персональні доручення служби YBpost.

2. Невід’ємною частиною Правил є опис діючих Тарифів на надання Послуг, що вказані на сайті та уточняються у оператора за телефоном або у Viber.

3. Звертаючись до кур’єрської служби «ВАЙБІПОСТ» клієнт погоджується дотримуватись Правил та діючих Тарифів при замовленні та використанні (споживанні) Послуг.

4. Клієнт зобов’язується не пересилати у відправленнях предметів/речовин, що заборонені для пересилання Законодавством України, що також вказані на сайті та на сторінках у соціальних мережах.

5. Шляхом підписання КУР’ЄРСЬКОЇ НАКЛАДНОЇ, клієнт надає згоду ТОВ "ВАЙБІПОСТ" на обробку його персональних даних та надає доступ до персональних даних третім особам з метою надання послуг клієнту ТОВ "ВАЙБІПОСТ", тим самим посвідчує, що отримав повідомлення про включення інформації про нього до бази персональних даних, отримав роз'яснення про свої права, як суб'єкта персональних даних відповідно до ст. 38 Закону України "Про захист персональних даних".

6. Клієнт повинен забезпечити правильність зазначення найменування відправника, одержувача, а також їх адресу, контактні телефони, іншу інформацію, необхідну для здійснення доставки відправлення при заповненні КУР’ЄРСЬКОЇ НАКЛАДНОЇ.

7. Клієнт має змогу зазначити в КУР’ЄРСЬКІЙ НАКЛАДНІЙ дату та бажаний час доставки одержувачу відправлення, а також вказати сторону оплати кур’єрських послуг (відправник, одержувач, 3-тя сторона).

8. Кур’єрська служба вправі відмовити у видачі відправлення за відсутності розрахунку за надані послуги. Сторона, що була відправником, зобов’язана сплатити подвійну вартість доставки (до та від одержувача).

9. Усі зміни до діючих Тарифів ТОВ «ВАЙБІПОСТ» зобов’язаний повідомляти усіма засобами (офіційний сайт, сторінки у соціальних мережах).

10. У випадках знищення (загублення) відправлення, його розкраданні, втраті, врученні не за призначенням або без оформлення, відкритті відправлення, порушенні таємниці листування, термінів доставки за відсутністю форс-мажорних обставин – кур’єрська служба несе перед клієнтом (замовником послуги) матеріальну відповідальність та компенсує суму в розмірі 200% сплаченого тарифу за доставку. Додатково діє опція страхування відправлення – при вказуванні оціночної вартості відправлення клієнт сплачує страховий внесок у розмірі 2% від неї додатково до тарифу, тоді кур’єрська служба може компенсувати 80% замовнику послуги від заявленої вартості відправлення у разі настання вище зазначених подій.

11. Замовник (клієнт) несе повну відповідальність за зміст відправлення, за спосіб його упакування.

12. У випадку оформлення клієнтом опису внутрішнього вкладення відправлення кур’єрська служба несе відповідальність за її склад (комплектність).

13. Кур’єрська служба не несе матеріальної відповідальності за внутрішнє вкладення відправлення у випадках, коли упаковка відправлення не пошкоджена, а опис вмісту клієнтом не оформлявся. Кур’єрська служба також не несе відповідальності у випадках, коли при виявленні клієнтом пошкодження упаковки відправлення не був складений акт за участю представника Кур’єрської служби.

14. Кур’єрська служба звільняється від відповідальності у разі неправильно вказаного найменування одержувача або його адреси, номеру телефону та іншої достовірної інформації про одержувача.

15. У разі доставки відправлення кур’єром на адресу, вказану відправником невірно, або при неправильній вказівці найменування одержувача, кур’єрська послуга у будь-якому випадку вважається виконаною і підлягає оплаті з боку відправника, якщо було вказано оплату послуги отримувачем або третьою стороною. Повернення кур’єрського відправлення відправникові підлягає оплаті згідно діючих Тарифів.

16. Кур’єрська служба не несе відповідальність за втрату або пошкодження відправлень, що містять готівкові гроші, цінні папери (інші документи, які можуть бути прирівняні до них), а також інші заборонені Законодавством України до перевезення речі.

17. У випадках відмови від послуг кур’єра після оформлення виклику, клієнт, що замовив послугу сплачує кур’єрській службі штраф у розмірі 50% від вартості тарифу при наступному замовленні. У разі відмови від сплати штрафу клієнт вноситься до «чорного» списку.

18. Кур’єрська служба звільняється від відповідальності перед клієнтом за часткове або повне невиконання своїх зобов’язань, які відбулись внаслідок непереборної сили (Форс-мажор), що виникли після оформлення КУР’ЄРСЬКОЇ НАКЛАДНОЇ. Обставини непереборної сили включають у себе: ДТП (дорожньо-транспортна пригода) не з вини кур’єра, або поганого автодорожнього покриття; акти органів державної влади та/або місцевого самоврядування, стихійні явища природного характеру (повені, землетруси, снігові замети, ожеледиця, значне зниження або підвищення температури повітря та інші природні лиха), лиха біологічного, техногенного та антропогенного походження (вибухи, пожежі, масові епідемії, епізоотії, епіфітотії, тощо), обставини суспільного життя (війна або воєнні дії, блокади, громадські хвилювання, прояви тероризму, контр терористичні заходи органів влади, масові страйки, тощо), іншого роду обставини непереборної сили. Належним доказом наявності вказаних обставин і їх тривалості є довідки, письмові документи, видані компетентними органами, в віданні якого знаходиться контроль про настання таких обставин, закони, правові та інші акти, що перешкоджають виконання зобов’язань.